Για τηλεφωνικές παραγγελίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 ή στο 2310236841. Δευ - Τετ: 9:30 - 18:00, Τρι - Πεμ - Παρ: 9:30 - 20:00, Σαβ: 9:30 - 16:00.

Συχνές ερωτήσεις:

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Αποστολές πραγματοποιούνται σε Ελλάδα με την ACS και με την EasyMail για Κύπρο.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Οι παραγγελίες χρειάζονται 24 ώρες, από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, για να αποσταλούν από την αποθήκη μας, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

 


 

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ για όλη την Ελλάδα σε παραγγελίες μικρότερες των 50 ευρώ. Σε παραγγελίες άνω των 50€ τα έξοδα αποστολής δεν επιβαρύνουν τον παραλήπτη.
Για αποστολές στην Κύπρο ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής στην περίπτωση που η παραγγελία ξεπερνά το ποσό των 120€. Σε αντίθετη περίπτωση τα έξοδα αποστολής είναι 12€ για express delivery και ο χρόνος παράδοσης είναι 2 - 3 εργάσιμες ημέρες.

 


 

ΤΙ ΚΑΝΩ, ΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ?

 

Για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στους καταλόγους και υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για την διαθεσιμότητα της αποθήκης μας. Έτσι θα μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε πριν κάνετε την παραγγελία σας ποια από τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και άμεσα παραδοτέα καθώς και ποια προϊόντα δεν είναι μεν άμεσα διαθέσιμα, αλλά θα είναι στο μέλλον. Παρ' όλα αυτά εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός των επόμενων 48 ωρών, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος και την παράδοσή του σε σας. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που υπάρχει στις αποθήκες μας.
Επιπλέον σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα, που ενδεχομένως λόγω της διαφορετικής διαθεσιμότητάς τους θα έχουν και διαφορετικό χρόνο παράδοσης, με μια αποστολή στον τόπο παράδοσης τους στην απώτερη ημερομηνία και μόλις καταστεί δυνατό να παραδοθούν στην υπηρεσία ταχυμεταφορών ή να παραλαμβάνετε με τμηματικές παραδόσεις τα ανάλογα με το χρόνο που μπορούν να σας παραδοθούν.

 


 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο σχέδιο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

 

  • Μέσω τηλεφώνου στο 2310 222747 (από Δευτέρα έως Σάββατο 09:30 – 18:00)
  • Μέσω e-mail στο info@happysizes.gr  

 


  

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ Ή ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ,  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

 

Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιο μας και παραμένουν οι ερωτήσεις σας, με χαρά θα σας εξυπηρετήσει η σύμβουλος μόδας για να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον δικό σας σωματότυπο, αρκεί να καλέσετε στο 2310 222747.
Ακόμα σας γνωστοποιούμε ότι κάθε ρούχο έχει το δικό του μεγεθολόγιο, παρόλα αυτά το στρώσιμο και η εφαρμογή εξαρτώνται πάντα από το ύφασμα και το πατρόν.

 


 

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΡΓΗΣΕ

 

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 


 

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?

 

  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας)
  • Πιστωτική, Χρεωστική, προπληρωμένη Κάρτα ( VISA, MASTERCARD, DINERS, EUROLINE, AMEX)
 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

To κατάστημα μας happysizes.gr, πριν την αποστολή των προϊόντων, ελέγχει με πολύ προσοχή την ποιότητα και επιμελείται την συσκευασία, επομένως δεν τίθεται θέμα ανησυχίας για ελαττώματα ή για κακή ποιότητα των προϊόντων μας. Σε όλα τα προϊόντα μας πριν τα στείλουμε γίνεται ο απαιτούμενος έλεγχος έτσι ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Στην περίπτωση όμως που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας. Για το κατάστημα μας προτεραιότητα είναι η δική σας εξυπηρέτηση.

 


 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ?

 

Το happysizes.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για την επιστροφή προϊόντων απαιτείται να επικοινωνήσετε μαζί μας και στην συνέχεια υπάρχουν οι εξής επιλογές:

  • Πίστωση: Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ισχύει για 15 ημέρες.
  • Επιστροφή χρημάτων: Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και είναι 3€ με την ACS COURIER.

Προσοχή:

  • Τα παραπάνω ισχύουν εφόσον το προϊόν δε βρίσκεται σε έκπτωση.
  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode.
  • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν, κορμάκια. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της happysizes.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
  • Τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας Προσφορές
  • Αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται στα βραδινά φορέματα.
 

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ?

 

Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στη κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ αλλάζουν μόνο με προϊόντα που βρίσκονται στις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

 


 

ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Στην αλλαγή τα έξοδα επιστροφής δεν επιβαρύνουν τον πελάτη, αλλά την ίδια την εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η χρήση της ACS COURIER για την επιστροφή.

Όσον αφορά στην παραλαβή του νέου προϊόντος μετά την αλλαγή, τα έξοδα εξαρτώνται από το ποσό της αντικαταβολής τηε νέας αποστολής. Στην περίπτωση που η αντικαταβολή είναι μικρότερη των 50€, ο πελάτης επιβαρύνεται 3€ έξοδα αντικαταβολής. Σε αντίθετη περίπτωση, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής.

Για κάθε επιπλέον αλλαγή ο πελάτης επιβαρύνεται με 3€ έξοδα αποστολής.