• Αγοράζω πρώτη φορά από το eshop σας και θέλω να είμαι σίγουρη για την ποιότητα του προϊόντος που θα λάβω. Κάνετε έλεγχο ποιότητας πριν την αποστολή?

Όσον αφορά τον έλεγχο ποιότητας, επιτελείται στο σύνολο των προϊόντων μας και όχι δειγματοληπτικά οπότε δεν τίθεται θέμα ανησυχίας. Επίσης, εκτός από το προϊόν αυτό καθαυτό, πριν την αποστολή ελέγχεται και η συσκευασία και επιβεβαιώνεται η ύπαρξη των απαραίτητων συνοδευτικών εντύπων ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Σε περίπτωση όμως που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

  • Η παραγγελία μου άργησε. Μπορώ να την ακυρώσω;

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε υπό αυτές τις συνθήκες την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Διαφορετικά έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας.

 Ακόμη, αν ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία με την μέθοδο αντικαταβολής, η επόμενη παραγγελία θα διεκπαιρεώνεται με οποιοδήποτε άλλο τρόπο πληρωμής. 


  • Δεν είμαι σίγουρη για το μέγεθός μου/ έχω απορία για το στρώσιμο των ρούχων. Πως μπορώ να εξυπηρετηθώ;

Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιο μας και οι ερωτήσεις σας παραμένουν, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 222747. Κάποια από τις συμβούλους μόδας της ομάδας μας θα σας εξυπηρετήσει με χαρά ώστε να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στη δική σας σιλουέτα. Κάθε ρούχο έχει το δικό του μεγεθολόγιο, παρόλα αυτά το στρώσιμο και η εφαρμογή εξαρτώνται πάντα από το ύφασμα και το πατρόν.

  • Υπάρχουν προϊόντα που δεν αλλάζονται και δεν επιστρέφονται; 
Όσον αφορά σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, εσώρουχα και μάσκες για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές και αλλαγές. Το ίδιο ισχύει και για τα βραδινά φορέματα.

Προτού προβούμε στην αποστολή της παραγγελίας σας που περιέχει πρϊόόντα που δεν επιστρέφονται, επικοινωνούμε μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω email) ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι έχετε παραγγείλει το κατάλληλο μέγεθος για εσάς. Η αποστολή της παραγγελίας θα γίνει αφού λάβουμε την επιβεβαίωση από εσάς.

  • Αγοράζω πρώτη φορά από το eshop σας και θέλω να γνωρίζω τους χρόνους παράδοσης. 
Ο χρόνος παράδοσης για παραγγελίες στην Αττική είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα ο χρόνος παράδοσης είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες και αυξάνεται ανάλογα με την περιοχή σας, σε περίπτωση που βρίσκεται σε δυσπρόσιτη περιοχή η παράδοση της παραγγελίας σας. 

Σε περιόδους εορτών, προσφορών ή εκπτώσεων να αναμένετε ότι ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αυξηθεί. Σε περίπτωση υπέρβασης του χρόνου παράδοσης η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη και θα πρέπει να απευθύνεστε αποκλειστικά στην εταιρεία Courier.

Επιπλέον, να ενημερώσουμε πως τα δέματα παραδίδονται στην διεύθυνση που δηλώνετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε να περιλαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες καθότι δεν ευθύνόμαστε για δέματα που χάνονται ή δεν παραδίδονται, λόγω λανθασμένων ή ελλιπών στοιχείων παράδοσης. 


ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Πόσο καιρό ισχύει μια προωθητική ενέργεια;

Περίοδος ισχύος είναι το δεδομένο χρονικό διάστημα που αναφέρεται σε κάθε προωθητική ενέργεια.

 

  • Αν έχω αγοράσει κάτι με προωθητική ενέργεια και θέλω να το αλλάξω θα ισχύει το πλεονέκτημα της προωθητικής στη νέα μου παραγγελία/ αλλαγή; Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Για επιστροφές που εκτελούνται σε προϊόντα που αγοράστηκαν με προωθητική ενέργεια πιστώνεται το ποσό που έχετε πληρώσει και δεδομένου πως η προωθητική είναι σε ισχύ και η νέα παραγγελία/αλλαγή σας ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της προωθητικής, τότε το πλεονέκτημα της προωθητικής εφαρμόζεται και στη νέα παραγγελία/αλλαγή σας. Εάν η προωθητική έχει λήξει,  πιστώνεται στον λογαριασμό σας το ποσό που έχετε πληρώσει και η νέα σας παραγγελία εκτελείται με τις τρέχουσες τιμές. Για προϊόντα που έχουν αγοραστεί με προωθητική ενέργεια δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.


  • Μπορώ να συνδυάσω την προωθητική ενέργεια με κάποια άλλη ενέργεια ή το πιστωτικό μου;
Η προωθητική ενέργεια αφορά ΜΟΝΟ για νέες παραγγελίες και δεν συνδυάζεται με άλλη προωθητική ενέργεια ή πίστωση.

Προτεραιότητά μας είναι η δική σας εξυπηρέτηση.

Copyright © 2022 | Powered by Stonewave