1.    ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Αγοράζω πρώτη φορά από το eshop σας και θέλω να είμαι σίγουρη για την ποιότητα του προϊόντος που θα λάβω. Κάνετε έλεγχο ποιότητας πριν την αποστολή?

Όσον αφορά τον έλεγχο ποιότητας, επιτελείται στο σύνολο των προϊόντων μας και όχι δειγματοληπτικά οπότε δεν τίθεται θέμα ανησυχίας. Επίσης, εκτός από το προϊόν αυτό καθαυτό, πριν την αποστολή ελέγχεται και η συσκευασία και επιβεβαιώνεται η ύπαρξη των απαραίτητων συνοδευτικών εντύπων ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Σε περίπτωση όμως που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

  • Η παραγγελία μου άργησε. Μπορώ να την ακυρώσω;

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε υπό αυτές τις συνθήκες την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 

  • Δεν είμαι σίγουρη για το μέγεθός μου/ έχω απορία για το στρώσιμο των ρούχων. Πως μπορώ να εξυπηρετηθώ;

Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιο μας και οι ερωτήσεις σας παραμένουν, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 222747. Κάποια από τις συμβούλους μόδας της ομάδας μας θα σας εξυπηρετήσει με χαρά ώστε να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στη δική σας σιλουέτα. Κάθε ρούχο έχει το δικό του μεγεθολόγιο, παρόλα αυτά το στρώσιμο και η εφαρμογή εξαρτώνται πάντα από το ύφασμα και το πατρόν.

 

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Πόσο καιρό ισχύει μια προωθητική ενέργεια;

Περίοδος ισχύος είναι το δεδομένο χρονικό διάστημα που αναφέρεται σε κάθε προωθητική ενέργεια.

 

  • Αν έχω αγοράσει κάτι με προωθητική ενέργεια και θέλω να το αλλάξω θα ισχύει το πλεονέκτημα της προωθητικής στη νέα μου παραγγελία/ αλλαγή; Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Για επιστροφές που εκτελούνται σε προϊόντα που αγοράστηκαν με προωθητική ενέργεια πιστώνεται το ποσό που έχετε πληρώσει και δεδομένου πως η προωθητική είναι σε ισχύ και η νέα παραγγελία/αλλαγή σας ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της προωθητικής, τότε το πλεονέκτημα της προωθητικής εφαρμόζεται και στη νέα παραγγελία/αλλαγή σας. Εάν η προωθητική έχει λήξει,  πιστώνεται στον λογαριασμό σας το ποσό που έχετε πληρώσει και η νέα σας παραγγελία εκτελείται με τις τρέχουσες τιμές. Για προϊόντα που έχουν αγοραστεί με προωθητική ενέργεια δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.

 


2.    ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

  • Που πραγματοποιούνται αποστολές και πώς θα μου στείλετε το δέμα μου;

Αποστολές πραγματοποιούνται σε Ελλάδα με την ACS και με την EasyMail για Κύπρο.


  • Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες χρειάζονται 24 ώρες για να αποσταλούν από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, ασφαλώς εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

 

  • Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Για Ελλάδα, για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος είναι 3€.

Για παραγγελίες άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν.

Για Κύπρο, για παραγγελίες κάτω των 120€ το κόστος είναι 12€ για Express Delivery με χρόνο παράδοσης τις 2 - 3 εργάσιμες ημέρες.

Για παραγγελίες άνω των 120€ η αποστολή είναι δωρεάν.

Για την επιλογή αντικαταβολής για αποστολές εντός Ελλάδας υπάρχει επιπλέον χρέωση 1,5€ ανεξαρτήτως ποσού.

 

  • Τι κάνω εάν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο;

Για όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site μας υπάρχουν σαφείς ενδείξεις όσον αφορά στη διαθεσιμότητά τους (διαθέσιμα, μη διαθέσιμα & pre order) ώστε να μπορείτε να πληροφορηθείτε σχετικά, πριν κάνετε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση προϊόντος pre order μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον χρόνο παραλαβής. Έπειτα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό διάστημα σας ικανοποιεί, προχωρούμε στην καταχώρηση της παραγγελίας. Σε διαφορετική περίπτωση προχωρούμε σε ανάκληση παραγγελίας. Όσον αφορά στην παραλαβή προϊόντων διαφορετικής διαθεσιμότητας μπορείτε να επιλέξετε μια αποστολή με το σύνολο των προϊόντων ή τμηματικές παραδόσεις.

 

  • Δεν μπορώ να κάνω παραγγελία/ Θέλω να αλλάξω την παραγγελία μου.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας ή θέλετε να προσθέσετε / αφαιρέσετε κάποιο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2310 222747, μέσω e-mail στο [email protected], μέσω chat ή ακόμα και μέσω των κοινωνικών δικτύων μας.

 


3.    ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής?

Μπορείτε να πληρώσετε με 4 τρόπους:

  • Με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας και η χρέωση είναι 1,5€)
  • Με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (VISA, MASTERCARD ή EUROLINE ) (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδος & Εξωτερικού)
  • Με PayPal (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδος & Εξωτερικού)
  • Με κατάθεση σε κάποιον από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδος & Εξωτερικού):

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΑΒΡΑΑΜ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.

ΤΡΑΠΕΖΑ

ΙΒΑΝ

SWIFT CODE 
(Αφορά αποστολές χρημάτων εξωτερικού)

Εθνική

GR8401102120000021244503021

ETHNGRAA

Eurobank 

GR8202600790000950200345659

ERBKGRAA

Alpha Bank

GR3701407080708002002003908

CRBAGRAA

Πειραιώς 

GR0401722370005237020792378

PIRBGRAA


 


4.  ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ ΑΛΛΑΓΕΣ

  • Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν?

Το happysizes.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για επιστροφές από Ελλάδα, η πρώτη μεταφορά από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν και γίνεται με την ίδια εταιρία courier που σας στάλθηκε. Η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα εάν υπάρχει διαφορά κάτω των 50€. Για επιστροφές από Κύπρο η αποστολή γίνεται με fully tracked courier της επιλογής σας και με δική σας χρέωση μεταφορικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Όσον αφορά σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, εσώρουχα, για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές. Το ίδιο ισχύει και για τα βραδινά φορέματα. Για επιβεβαίωση του μεγέθους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 ώστε να επιλέξετε το καταλληλότερο για εσάς. Ακόμη, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας «Προσφορές». Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της happysizes.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

  • Τι κάνω για να αλλάξω ένα προϊόν?

Μας στέλνετε το προϊόν με το καρτελάκι του, την απόδειξη αγοράς του καθώς και το Return Form συμπληρωμένο σε ένα δέμα με ACS courier με χρέωση παραλήπτη (Happy Sizes).

Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 και οι Happy Fashion Experts μας θα σας εξυπηρετήσουν ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε στο καταλληλότερο μέγεθος.

 

  • Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορεί να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό μου και αν ναι, μέχρι πότε?

Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα πίστωσης για χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας. Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος.

 

  • Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορείτε να μου επιστρέψετε το ποσό?

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε προϊόντα που δεν φέρουν έκπτωση. Ακόμη, σε περίπτωση που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας. 

Προτεραιότητά μας είναι η δική σας εξυπηρέτηση.

1.


Copyright © 2019 | Powered by Stonewave