ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ ΑΛΛΑΓΕΣ
- Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν?
Το happysizes.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για επιστροφές από Ελλάδα, η πρώτη μεταφορά επιστροφής από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν και γίνεται με την ACS courier , αν επιθυμείτε η αποστολή του δέματος να γίνει σε εμάς με άλλη Courier εκτός της ACS ή την BOX NOW, η χρέωση της επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Επιπλέον, η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα και 1,50€ το κόστος της αντικαταβολής. Οι επόμενες επιστροφές από εσάς προς τα εμάς είναι με επιβάρυνση 3€ τα μεταφορικά τα οποία εξοφλούνται στην παραλαβή της αλλαγής σας μαζί με τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής της νέας αποστολής του δέματος σας.
Για επιστροφές από Κύπρο η αποστολή γίνεται με fully tracked courier της επιλογής σας και με δική σας χρέωση μεταφορικών.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις όπως να είναι αχρησιμοποίειτα, αλέκιαστα, να μην έχουν πλυθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της happysizes.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο και προϊόντα που είναι φορεμένα θεωρούνται χρησιμοποιημένα και δεν μπορούν να αλλαχτούν.
Επιπλέον, προϊόντα δεν μπορούν να αλλαχτούν που έχουν γίνει ειδική παραγγελία ή έχουν εξατομικευτεί.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν από την Βραδινή συλλογή, μπορείτε να το στείλετε σε εμάς, με την courier που παραλάβατε και χρέωση παραλήπτη εναλλακτικά με όποια courier σας εξυπηρετεί με δική σας χρέωση.
Βασικές προϋποθέσεις για την αλλαγή των βραδινών προϊόντων είναι:
- Οι αλλαγές γίνονται μόνο σε χρώμα και μέγεθος στο ίδιο προϊόν που παραλάβατε.
- Στην ίδια συσκευασία και στην ίδια κατάσταση που παραλάβατε και σας στάλθηκε. Η αλλαγή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή εφόσον η επιστροφή γίνεται εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με εξαίρεση, αν η ημέρα παραλαβής είναι Παρασκευή, όπου πρέπει να επιστραφεί την ίδια μέρα.
- Η επιβεβαίωση της αλλαγής γίνεται δεκτή με αποστολή σε email το αποδεικτικό παράδοσης (voucher) της courier.
- Δεν μπορούν να αλλαχτούν προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία ή έχουν εξατομικευτεί.
Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αλλαγής τότε δυστυχώς δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία αλλαγής και τα προϊόντα επιστρέφονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Τέλος, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της κατηγορίας «SALES-BAZAAR».
- Τι κάνω για να αλλάξω ένα προϊόν?
Μας στέλνετε το προϊόν με το καρτελάκι του, την απόδειξη αγοράς του στην ίδια ή παρόμοια συσκευασία, κλεισμένο μόνο με ταινία συσκευασίας*, καθώς και το Return Form συμπληρωμένο σε ένα δέμα με ACS courier με χρέωση παραλήπτη (Happy Sizes) στην διευθυνση Ερμού 75, Θεσσαλονική Κέντρο, τ.κ 54623
Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 και οι Happy Fashion Experts μας θα σας βοηθήσουν ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε στο ιδανικό μέγεθος για εσάς!
*(Προσοχή!!! Η χρήση συρραπτικού δεν ενδείκνυνται ασφαλής μέθοδος αμπαλάζ!!)
- Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορεί να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό μου και αν ναι, μέχρι πότε?
Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα πίστωσης για χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας. Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος.
- Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορείτε να μου επιστρέψετε το ποσό?
Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε προϊόντα που δεν φέρουν έκπτωση και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσας. Σε περίπτωση που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.Στο επιστρεφόμενο ποσό δεν περιλαμβάνεται το κόστος της μεταφοράς και το κόστος της επιστροφής του δέματος επιβαρύνει τον πελάτη. Μας επιστρέφετε τα προϊόντα στη διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή της εταιρείας). Για την επιστροφή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο την Acs. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη
- Αν κάποιο προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό τι μπορώ να κάνω?
Αν λάβετε ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Θα σας ζητηθούν λεπτομέρειες για τον κωδικό του προϊόντος και το είδος του ελαττώματος.Εφόσον διαπιστωθεί όντως το ελάττωμα, αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος της επιστροφής και της αποστολής.
- Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και να το αλλάξω με προιόν μεγαλύτερης αξίας τι επιβάρυνση θα έχω?
- HAPPY HOME