ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ ΑΛΛΑΓΕΣ

  • Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν?

Το happysizes.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για επιστροφές από Ελλάδα, η πρώτη μεταφορά από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν και γίνεται με την ίδια εταιρία courier που σας στάλθηκε. Η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα εάν υπάρχει διαφορά κάτω των 50€. Για επιστροφές από Κύπρο η αποστολή γίνεται με fully tracked courier της επιλογής σας και με δική σας χρέωση μεταφορικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Όσον αφορά σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, εσώρουχα, για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές. Το ίδιο ισχύει και για τα βραδινά φορέματα. Για επιβεβαίωση του μεγέθους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 ώστε να επιλέξετε το καταλληλότερο για εσάς. Ακόμη, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας «Προσφορές». Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της happysizes.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

  • Τι κάνω για να αλλάξω ένα προϊόν?

Μας στέλνετε το προϊόν με το καρτελάκι του, την απόδειξη αγοράς του καθώς και το Return Form συμπληρωμένο σε ένα δέμα με ACS courier με χρέωση παραλήπτη (Happy Sizes).

Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310222747 και οι Happy Fashion Experts μας θα σας εξυπηρετήσουν ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε στο καταλληλότερο μέγεθος.

 

  • Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορεί να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό μου και αν ναι, μέχρι πότε?

Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα πίστωσης για χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας. Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος.

 

  • Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορείτε να μου επιστρέψετε το ποσό?

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε προϊόντα που δεν φέρουν έκπτωση. Ακόμη, σε περίπτωση που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.


  • Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και να το αλλάξω με προιόν μεγαλύτερης αξίας τι επιβάρυνση θα έχω?
Η επιβάρυνση που θα έχετε είναι το ποσό της διαφοράς των προιόντων συν τα έξοδα αποστολής εαν η διαφορά που προκύπτει είναι κάτω απο 50€. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμης την αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλεόν με τα έξοδα αντικαταβολης που είναι 1,5€.

Copyright © 2019 | Powered by Stonewave