1.  Που πραγματοποιούνται αποστολές και πώς θα μου στείλετε το δέμα μου;

Αποστολές πραγματοποιούνται σε Ελλάδα με την ACS και με την EasyMail για Κύπρο.


2.  Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες χρειάζονται 24 ώρες για να αποσταλούν από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, ασφαλώς εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.


3.  Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

 Για Ελλάδα, για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος είναι 3€.

Για παραγγελίες άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν.

 

Για Κύπρο, για παραγγελίες κάτω των 120€ το κόστος είναι 12€ για Express Delivery με χρόνο παράδοσης τις 2 - 3 εργάσιμες ημέρες.

Για παραγγελίες άνω των 120€ η αποστολή είναι δωρεάν.


4.  Τι κάνω εάν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο;

 Για όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site μας υπάρχουν σαφείς ενδείξεις όσον αφορά στη διαθεσιμότητά τους (διαθέσιμα, μη διαθέσιμα & pre order) ώστε να μπορείτε να πληροφορηθείτε σχετικά, πριν κάνετε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση προϊόντος pre order μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον χρόνο παραλαβής. Έπειτα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό διάστημα σας ικανοποιεί, προχωρούμε στην καταχώρηση της παραγγελίας. Σε διαφορετική περίπτωση προχωρούμε σε ανάκληση παραγγελίας. Όσον αφορά στην παραλαβή προϊόντων διαφορετικής διαθεσιμότητας μπορείτε να επιλέξετε μια αποστολή με το σύνολο των προϊόντων ή τμηματικές παραδόσεις. *(έξοδα αποστολής)


5.  Δεν μπορώ να κάνω παραγγελία/ Θέλω να αλλάξω την παραγγελία μου.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας ή θέλετε να προσθέσετε / αφαιρέσετε κάποιο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2310 222747 ή μέσω e-mail στο [email protected]  


6.  Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής?

Μπορείτε να πληρώσετε με 4 τρόπους:

  • Με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας)
  • Με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (VISA, MASTERCARD ή EUROLINE )
  • Με PayPal
  • Με κατάθεση σε κάποιον από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Εθνική Iban: GR8401102120000021244503021

Eurobank Iban: GR8202600790000950200345659

Alpha bank Iban: GR3701407080708002002003908

Πειραιώς Iban: GR0401722370005237020792378


7.  Αγοράζω πρώτη φορά από το eshop σας και θέλω να είμαι σίγουρη για την ποιότητα του προϊόντος που θα λάβω. Κάνετε έλεγχο ποιότητας πριν την αποστολή?

Όσον αφορά στον έλεγχο ποιότητας, επιτελείται στο σύνολο των προϊόντων μας και όχι δειγματοληπτικά οπότε δεν τίθεται θέμα ανησυχίας. Επίσης, εκτός από το προϊόν αυτό καθαυτό, πριν την αποστολή ελέγχεται και η συσκευασία και επιβεβαιώνεται η ύπαρξη των απαραίτητων συνοδευτικών εντύπων ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Σε περίπτωση όμως που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.


8.  Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν?

Το happysizes.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Η πρώτη μεταφορά από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν. Η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα εάν υπάρχει διαφορά κάτω των 50€.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Επίσης, όσον αφορά σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της happysizes.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Ακόμη, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας «Προσφορές». Τέλος, αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται στα βραδινά φορέματα και στα εσώρουχα.


9.  Τι κάνω για να αλλάξω ένα προϊόν?

Μας στέλνετε το προϊόν με το καρτελάκι του, την απόδειξη αγοράς του καθώς και το return form συμπληρωμένο σε ένα δέμα με ACS courier με χρέωση παραλήπτη (Happy Sizes).


10.  Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορεί να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό μου και αν ναι, μέχρι πότε?

Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα πίστωσης για χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας.


11.  Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορείτε να μου επιστρέψετε το ποσό?

Δεν υπάρχει η δυνατότητα της επιστροφής χρημάτων. Μόνο σε περιπτώσεις δικής μας υπαιτιότητας και ευθύνης υπάρχει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων και αφορά προϊόντα μη εκπτωτικά.


12.  Η παραγγελία μου άργησε. Μπορώ να την ακυρώσω;

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να λάβετε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail/ τηλέφωνο προκειμένου να προβούμε σε ολοκλήρωση ή ακύρωση της παραγγελίας.


13.  Δεν είμαι σίγουρη για το μέγεθός μου/ έχω απορία για το στρώσιμο των ρούχων. Πως μπορώ να εξυπηρετηθώ;

Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιό μας και οι ερωτήσεις σας παραμένουν, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 222747. Κάποια από τις συμβούλους μόδας της ομάδας μας θα σας εξυπηρετήσει με χαρά ώστε να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στη δική σας σιλουέτα. Κάθε ρούχο έχει το δικό του μεγεθολόγιο, παρόλα αυτά το στρώσιμο και η εφαρμογή εξαρτώνται πάντα από το ύφασμα και το πατρόν.

Copyright © 2018 | Powered by Stonewave